dinsdag 28 juli 2015

Celtic Mandala Calendar 2016 - Jen Delyth



Het is wat rustiger op dit moment in mijn atelier/praktijk.
Cliënten zijn druk bezig met hun eigen proces, sommige met vakantie-vieren.
Er zijn, behalve de al ingeplande Celtic Design lessen, geen andere lessen in deze vakantieperiode. Dat gaat in september/oktober weer komen.

Kortom... de perfecte tijd om te werken aan de blogberichten op dit blog en dat over Bewust Zijn. En daarna komt ook het blog over Bloesemtherapie aan de beurt.

Maar het gaat niet alleen om het uitwerken en plaatsen van nieuwe berichten, ook is het tijd om de oude berichten eens na te lopen op al dan niet werkende links, aanvullingen geven, optimaliseren van opbouw, labels en zoektermen, etc... zodat een bezoek aan de website zo duidelijk en prettig mogelijk kan verlopen, want ik besef dat er zo langzamerhand veel is, héél veel en het gaat alleen maar meer worden.

Zo komt het dat ik al surfende over het internet een nieuw Keltisch Mandala kleurboek tegenkom. Ik zoeken op bol.com, want dat is natuurlijk interessant om hier te vermelden. Vind ik niet dat betreffende boek, maar wel een ander boek... o nee, het is een kalender voor 2016...





Bij bol.com vind ik geen verdere inhoudsbeschrijving, dus dan ga ik verder neuzen op het internet. De afbeelding op de kaft maakt me zeer nieuwsgierig, dat snap je misschien wel.

Nou, dan eens Googlen op afbeeldingen en wat ik daar allemaal aan prachtigs zie... wauw!




Ik weet nu natuurlijk nog niet wat ik in deze kalender aan afbeeldingen kan vinden, maar het maakt me wel nieuwsgierig naar de kunst van Jen Delyth, dus ik ga verder surfen...
en vind de website van Jen: http://celticartstudio.com/
Welk een Keltisch rijkdom! Maar op haar website zie ik deze kalender voor 2016 nog niet staan, wel die voor 2015. Wellicht is dit toch een indruk voor de kalender voor 2016, hoewel dat natuurlijk geen garantie is, maar als ik de rest van haar werk zie... mogen we misschien toch iets verwachten voor de kalender voor volgend jaar....





Bij bol.com is de kalender voor 2016 dus kennelijk eerder verkrijgbaar dan via haar eigen website. Vreemd, maar natuurlijk wel bestelbaar:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten