donderdag 23 februari 2012

Werkboek Heilige Geometrie in de mandala


De platonische vormen


Ineke Reinalda




Als liefhebber van mandala's en geometrische vormen kon ik deze natuurlijk niet laten liggen. Doorgebladerd in de winkel was ik meteen onder de indruk en kreeg enorme tekenkriebels. Prachtige mandala's zag ik voorbij komen en intrigerende vormen. Ik las alvast een klein stukje in het boek en de beschrijving achter op het boek...

Door Heilige Geometrie, zoals de Flower of Life en de platonische vormen, in een mandala te tekenen, kun je rust en herkenning ervaren. Heilige Geometrie is de taal van licht. De platonische vormen zijn de bouwstenen van alles wat bestaat en zijn dus ook deel van de mens. Dit boek is een uitnodiging om te voelen wat de platonische vormen voor jou kunnen betekenen.
Via de stap-voor-stap uitleg en werktekeningen leer je de vormen van de Heilige Geometrie te tekenen en word je naar een mooi resultaat geleid. Elke vorm helpt je om inzicht te krijgen in jezelf en het positieve in jezelf naar boven te halen en te versterken. Door de platonische vormen in de chakra's uit te werken, help je je chakra's te helen.
Ook in graancirkels zie je de schitterende vormen van de Heilige Geometrie. Het tekenen van graancirkels met een platonische vorm wordt beschreven. Deze vormen verwijzen allemaal naar bewustwording.
Creativiteit heeft altijd een belangrijke rol gespeeld in het leven van Ineke Reinalda. Zij heeft een opleiding intuïtieve ontwikkeling gedaan. Verder volgde zij cursussen mandalatekenen en diverse workshops op het gebied van spiritualiteit.
Na het doorbladeren en het lezen van de achterkant van het boek voel ik me zeker uitgenodigd om de platonische vormen te gaan tekenen... Sterker nog... het vervuld een innerlijke wens om hier eens wat dieper op in te gaan en vormt nu een mooie aanleiding. En natuurlijk ga ik dit weer combineren met andere uitgangspunten in een spirituele ontdekkingstocht... plantenenergieën, astrologie, numerologie, etc.... Ja, ik voel de uitdaging! Benieuwd of jij die ook voelt...

Ook nieuwsgierig geworden en wil je het boek bestellen? Dat kan hieronder...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten