maandag 27 juli 2015

Spelen met een mandala



Mijn mandala's zijn meestal behoorlijk gesloten, weinig wit erin. Dit keer een uitzondering. Zoals jullie in mijn vorige bericht al konden lezen ben ik bezig met de uitwerking van een volgend inspiratieblog en daarmee ook bezig met het tekenen van nieuwe mandala's. Eenvoudig van vorm, uitermate geschikt ook voor beginners. Gisteren liet ik jullie een mandala zien waar ik mee bezig ben. Nou, hij is af...





Binnenkort dus in een nieuw inspiratieblog informatie over de cirkel als symbool en onder andere de beschrijving hoe je deze mandala tekent.
Voor mijn doen is dit een behoorlijk minimalistische mandala, die me tijdens het tekenen en inkleuren ervan inspiratie gaf er eens iets anders mee te doen dan alleen tekenen en opbergen in mijn map met tekeningen. En zie hieronder het resultaat van wat spelen met deze mandala. Twee versies. Welke vinden jullie het mooiste?



St. Walrick Kapel met Koortsboom (Eik) bij Overasselt.



Stonehenge.


Dit geeft toch weer een hele nieuwe kijk op het maken van een wat open mandala. Want dit is gewoon leuk!
De eerste versie heb ik nu als kaart afgedrukt en die onderste komt in een lijstje in huis te hangen.
Weer eens wat anders... Wordt vervolgd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten