dinsdag 11 augustus 2015

Binnenkort verschijnt: 'Mandala's met stofjes' van Beika Kruid






Op het moment dat ik dit blogbericht schrijf is het boek nog niet verkrijgbaar bij bol.com, maar wel alvast te bestellen, zodat je er zeker van bent dat als het boek op 10 oktober wel verkrijgbaar is, jij het dan meteen thuisgestuurd krijgt.

Maar waar gaat dit boek over? Op de kaft kunnen we al lezen: 'Creatief met stoffiguurtjes, tekenpen en kleurpotlood'. Ik ken al mandala's die zijn geknipt of gevouwen met theezakjes, gebruik makend van stempels of sjablonen en wat al niet meer. Mandala's maken gebruik makend van stofjes is voor mij nieuw. Nou ja, niet helemaal, omdat ik, als facebookvriendin van Beika, op haar tijdlijn al wel wat mooie creaties met stofjes van Beika langs heb zien komen, zéér inspirerend, wat mij er nu wel toe brengt dit boek even extra in het zonnetje te zetten.


Beschrijving:
Mandala's maken met gebruik van stofjes is een nieuw concept met verrassend veel mogelijkheden. Door stoffiguren op papier te plakken creëer je op een eenvoudige wijze een mooie basisvorm. Met tekenpen en kleurpotloden maak je vervolgens het geheel af. Dit boek geeft een omschrijving van de materialen en technieken en werkt de mandala's stap voor stap uit. Deze manier van mandala's maken is leuk en laagdrempelig, ook voor degenen die denken dat ze niet kunnen tekenen.

Beika Kruid houdt zich, net als ik (kwam ik achter toen ik haar website bekeek... leuk toeval), al vanaf 1997 bezig met mandala's en heeft al meerdere mandala-boeken geschreven.
Je kent haar misschien al wel van de boeken:
2001 'Bloemenmandala's '+ verjaardagsboekje 2003 'Mandala's tekenen voor de beginner'2007 'Bloemen en planten in je mandala tekenen'2011 'Zendala's ontwerpen & kleuren' en2013 'Werkboek zendala's tekenen'

Ben je nieuwsgierig geworden naar dit nieuwe boek 'Mandala's met stofjes' en wil je het alvast bestellen, dat kan:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten